abstinens

yes, jag tänker inte ta upp vad rubriken is all about, utan byter samtalsämne ;)

jag skrev en lapp som vi ska sätta upp i carros port till hennes grannar. man måste ju visa lite hänsyn, och låta dom veta att dom inte kommer få sova på hela natten, elr hur? :)



sen så kan man ju skoja till det lite oxå :D
haha, jag dooooooog av garv för "2 tjejer på 14 jordsnurr" HAHA. precis som när man skrev när man ville hitta en brevvän när man va mini :D nu när jag tänker efter, fan va tråkigt de här med email och bloggar och allt sånt! de har ju totalt utrotat brevvänner. nu är de lixom att man chattar elr kommenterar i varandras bloggar eller whatever. SKITTRÅKIGT JU! jag minns när jag var en liten blond flicka (haha, gammal man låter!), då hade jag en brevvän (ibland flera!), och man blev alltid skitglad när man fick ett brev, och jag använde alltid jättefint brevpapper och massa klistermärken osv. nu skickar man typ ikoner och blinkningar på msn. inte samma sak!
och för att avsluta de kan jag ju lika gärna gå fullt ut och va en kärring på riktigt;
det var bättre förr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0