AWESOME!

okej, här kommer det. det som ni alla har väntat på... storyn om min dag, hehe ;)

part 1, skolan:
drog till skolan som vanligt, jobbade lite halvt de två lektioner jag hade. kort dag = ASUUM!

part 2, gymmet:
efter skolad gick jag och elida till BD och åt kebab (uahuah!) sen drog vi till gymmet. när vi va klara och helt slutkörda märkte vi att vi hade skit bråttom till tåget. så vi fick springa med våran packning = inte kul.

part 3, stan:
efter att varit hemma en stund och ätit och duschat så drog jag iväg till stan med marcus. vi gick runt lite fasst vi satt mest och tog de lunch *smack* (hahah från stockholmsnatt, betyder alltså "lungt") på espresso house. han förhörde min på min franska läxa. jag var jätteduktig och kunde den både framlänges och .... *trummvirvel* BAKLÄNGES! helt 100% seriöst, kors i taket alltså, provet kommer gå som en smäck imorn!

part 4, bästiiii!:
när jag hade kommit hem så kom buppisen över för att låna/ta tillbaka kläder och se på DHW. när de va slut satt vi och snackade skit om dig (ja dig, du som läser just nu, mouaha) och en massa annat. dessutom hade jag fått en chokladkalender av mami, och jag delade med mig till buppis, med ett "visdomsord" för varje chokladbit.
CHOKLAD NR 1: här får du nr 1, för du är min nr 1 bästa kompis!
CHOKLAD NR 2: här får du nr 2, för du är 2 good 2 be true!
CHOKLAD NR 4: här får du nr 4, för de är en fyrklöver, och jag önskar dig all lycka i världen!
CHOKLAD NR 7: här får du nr 7, för jag tänker på dig 24/7!
haha, ni anar inte hur mycke vi skrattade!
när jag vill kan jag faktiskt vara jättesnäll (A) !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0