början på en great helg!

chachaa bloggen!
har typ precis kommit hem nu. jag var hos marcus, vi bland annat såg på idol, jag tyckte inte att erik skulle vinna :(  calle är ju så in i "#¤! grym! :D
det var iaf myspys på hög nivå, och en underbar början på en underbar helg!
imorgon ska jag iväg lite överallt med julle och handla julklappar (eller ja, jag ska vara smakråd åt honom, själv har jag ju inte råd att köpa julklappar än) och efter det ska jag vara med salem och ha de mys med en massa julfilmer (typ grinchen, frosty the snowman, ensammen hemma, och min favorit; disneys version av a cristmas carol!) ska bli skitmysigt, och vi ska vara vakna hela natten (är det tänkt iallafall) och sen på morgonen ska vi se på luciatåget på tv = julstämmning 2 tha max! :D
på söndag ska jag mest sova och kanske åka till stan eller något med evelina :)

fullproppad myshelg för mig alltså :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0