dilemma

jag har ett stort dilemma!
igår köpte jag en typ chokladtomte, fasst i form av en jättejättesöt jul-björn.
jag började äta på den, men kom inte längre än till luvan.
när tiden var inne att äta ansiktet så klarade jag inte av det.
jag försökta att blunda, att titta bort och att försöka äta jättesnabbt,
men jag klarade inte av det. helt psykat. den va för söt!

frågan är vad jag ska göra nu;

1. äta runt ansiktet?
2. be någon annan att äta upp den?
3. spara den tills den blir gammal och rutten?
4. ge bort den till en uteliggare?
5. slänga den?
6. skita i och äta iallafall?

nej seriöst, nr 6 klarar jag inte av. haha helt stört!

(bild från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0