!!

BIG DILEMMA!

okej, grejen är; jag är inte trött. nejnej, inte alls, inte ett skvatt.
skulle snarare kalla mig hyper just nu. (säkert för jag sov till kl 2 idag.. ;$)
frågan är, dygna eller inte dygna?
1. ska jag gå och lägga mig i sängen, vrida och vända på mig i 1 ½ timme innan jag somnar?
2. ska jag stanna uppe, plugga, måla naglarna, städa garderoben, lyssna på musik osv?

de verkar ganska självklart men ändå så jädrans osjälvklart..
lixom, shiat va mycket jag skulle kunna få gjort under natten,
MEN de är ju ganska korkat att dygna en skolkväll med stort prov dagen efter..
eller?

går förmodligen och lägger mig i sängen om en halvtimme eller nått och pluggar tills jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0