förseningar

idag när jag och elida skulle hem efter skolan (kl typ 12, wihoo!) så stannade tåget jättejättelänge mellan väsby och rosers. shit vilka skummisar på tåget alltså. de va en tant som satt brevid mig, som pratade i mobilen, och såhär lät det; "ja, ja, ja, ja, ja, ja... nej, nej, nej. ja, ja, ja, ja... hej hej hej"
hahah, hela tiden, vi kunde inte hålla oss för skratt xD
sen så var det en tjej på andra sidan gången som satt och typ gungade fram och tillbaka, och från sida till sida, ni vet sånt här "psyko-gung", asläskigt :P
och sen så började "ja, ja, ja, ja.. osv"-tanten och en annan tant klaga på att tåget stod stilla så länge (asså de va typ 30 minuter för sent..) så dom satt och bara klagade och klagade och klagade. de va askul, och jag började prata onödigt positivt och högt med elida, typ "ååh, va fint det är med snön! typ hej mitt vinterland, gu' vad jag är på bra humör.. de är så skönt att bara sitta här och ta de lungt. jadu, fy va mysigt" och elida hakade på, så vi satt och snackade om hur bra allt va typ. haha, vi gjorde de så odisktet oxå (6)

men helt seriöst, jag orkar inte med såna där surkärringar. om jag blir sån har ni tillstånd att komma hem till mig och slå mig på käften!
ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE (8), säger jag bara!

KLICK-->Monty Python – Always Look On The Bright Side Of Life (Monty Python Sings)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0