ge mig frost och blå himmel

Fatta, snart är julen här. Och snön har inte kmit än.
Ska jag vara riktigt ärlig så föredrar jag snö före regn! Jag hatar verkligen att gå i regnet, bli blöt, fuktigheten förstör mitt hår, skorna blir blöta o bruna osv...
Blev så glad när ja vaknade en morgon, det var iförsig kallt...väldigt kallt, men ja va glad !
Det var blå himmel = ingen fuktighet.
Det var frost, massa frost på marken = inte blöta, bruna skor :)

...Så slipper ja gå runt varje dag o sjunga på Darins Why does it raaaain! =P

Aja, har fixat designen nu och vi kmr ha den här hela julen o vintern =P

ELIDA

Kommentarer
Postat av: Gabriel

jaa det va så fint då! Gillar inte när det e grått och bajs..det e så fint med sol och frost :D så kan man sitta inne och typ ha en sån där eld som brinner :P och se en film lr ngt :P typ som vi egentligen skulle göra idag! :P

2009-12-09 @ 15:23:19
Postat av: elida

jaa hahah, lrhuur

2009-12-10 @ 13:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0