godmorgon

Sitter i mitt mysbelysta o varma rum o lyssnar på Bellas Lullaby.
Vet inte varför jag bara sitter, har ingen tid för det egentligen. :)
Kom på massa onödiga saker ja behöööver göra, typ limma min ring som gick sönder?
Varför nu när ja inte ens ska använda den? Borde istället äta frukost, måla naglarna kan ja göra på tåget.

Måste lära mig att prioritera småsaker rätt =P

En vecka och en dag kvar till skolavslutning. Det är rätt mycket att tänka på nu har ja märkt...
Idag och imorgon ska vi arbeta huuur mkt som helst för att bli klara med historiearbetet och naturkunskapsarbetet. Båda är skriftligt och presentaitonerna hålls nästa vecka. Sedan har vi ju matteprov oxå på fredag nästa vecka...wiii?

Men d går fort när man har "kul" ?

ELIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0