GOING NUTS!! :@

alltså förlåt för att jag har blivit deppig och irriterad i bloggen, men HELT SERIÖST!
IMORGON SKA JAG TYDLIGEN HA 3 ST PROV. aldrig i livet. ALDRIG att jag gör alla 3.
1. samhälle - svensk politik (omprov, för jag missade)
2. franska - ? (för att jag missade de idag, när jag undersökte ryggen)
3. naturkunskap - energi (för jag fick fel på typ 2-3 frågor?!)
DESSUTOM! så ska jag till nästa vecka skriva en tidningsartikel om boston tea party till historia, en uppsatts om big bang till naturkunskap och en hälsouppgift till idrotten. och nästa nästa vecka har vi matteprov.
FÖRSÖKER DOM DÖDA MIG ELR NÅTT?! de här är tamigfan helt omöjligt.

/josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0