gomorsning bloggen!

hihi, nu sitter jag, elida och alexandra och jobbar med våran amerikanska revoultionen-tidning. de går ganska så bra, förutom att jag inte är helt klar (fasst jag jobbade tills efter 2 inatt) och att alexandra har blandat ihop två krig, hehe. de va så fail, för vi trodde den skulle in idag så jag satt och jobbade stenhårt med den hela natten, sen så när jag kommer till skolan ¨så ba; "nej, den ska in på fredag", gash vad jag älskar när sånt här händer! uppskjutna prov, läxor, uppsattser osv is THE SHIAT! däremot så är de ju lite surt att jag satt uppe till 2 inatt, fasst jag egentligen inte behövde. jag fick lixom 5 timmars sömn, och jag känner att jag börjar få lite yrsel och skit.. ;S
nu har jag suttit och skrivit typ jättemycket, så elida och alexandra tror nog att jag är skit duktig och sitter och arbetar för fullt, men nej, ack nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0