grötpöl!

haha, jag blev tvungen att skriva ett till inlägg nu, bara för att jag och salem hade så j*vla roligt!
de finns fan ingen i hela världen som kan få mig att skratta som hon kan! :D<3
egentligen skulle vi bara vara ute en kvart, men sen kom vi på att vi ville fira julafton tillsammans, så de blev 40 minuter ute i snön. först hade vi massa snöbollskrig, sen la vi oss i snön och pratade om allt och inget, bland annat kom jag på ett nytt ord, haha. de är fan en grej jag gillar med mig själv, ibland är jag så förvirrad att jag tappar bort mig mitt i ett ord och därför byter till ett annat, hahaha ! jaja till saken, vi låg i snön och såg upp på himlen, och de va skittråkig färg på himlen typ, asså inte stjärnor eller nått, och då blev de såhär "asså himlen är så tråkig! som en stor fet grötpöl!" haha!!
ja de va nog de bästa tänkbara sättet jag skulle kunna börjat julafton med :D


(jag och buppis för typ.. 8-9 år sen?)

jaja, nu ska jag slå in de sista paketen och gå och lägga mig;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0