i dont like to stressa.

omg, asså idag kan beskrivas med endast ett ord. STESS! holyshit, först har jag letat julklappar i sammanlagt 3 köpcentrum i typ 5 timmar, och där har jag sprungit runt som en galning helt ensam, förutom på kista där jag fick lite sälle av gwen stefani (värst vad jag träffar på kändisar va? nejmen, minus gwen & i).
de va iaf.. speciellt , haha xD
aja, sen när jag kom hem fick jag städa en del, sen springa till mormor för att hämta julklappspapper och sen sprang jag ner till ica innan de skulle stänga och köpte massa (!!!) sirap. nu ska jag hinna träffa buppis och snacka lite och göra knäck innan jag ska lägga mig.. *piuh, asså!

OH and btw, jag fick kort på gratman! hohoihihihaha, ska mms;a grynet! (6)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0