i love ice

HAHA, det bästa som finns är när folk halkar/ramlar/går in i ngt, you name it.
Det finns inget som får mig att skratta så sjuukt mycket. Satt för ngra veckor sen med Robin och Samira o ja berättade massa halk-historier o dom berättade sina. Jag skrattade såå mycket.
Det är så sjukt roligt o se videor när folk ramlar, försöker återfå balansen i onödan när de går på en isfläck för de kommer ändå ramla asså haaaaah.
Ja brukar fantisera att folk framför mig halkar o kan inte låta bli att gå för mig själv o skratta. Ibland föreställer ja mig själv ramla, det är oxå kul hahaha.

Därför älskar jag när allt fryser till is på marken, folk ramlar hejdlöst öööverallt. hohooo



ELIDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0