jäst mozarellaostpåse

Vill oxå skriva om min dag...=P

Jag drog upp till HC med Samira o syrran o jassa va oxå på bussen, men iaf sen så övade vi lite stämmor o så sen hängde vi mest.
Hah, Sebbe skrattade så sjukt mkt åt min upplevelse när ja såg en jäst mozarellaostpåse på MAXI, han doog.
Har ingen aning varför haha, sen drog ja m honom till MAXI för att visa hur en mozarellaostpåse såg ut.
Han berättade om att han drack jäst juice...äckligt, då berättade ja om mozarellaostpåsen som va jäst o såg ut att sprängas vilken sekund som helst, så när ja såg den för ngt år sedan så kutade ja för tänk om den sprängts...jäst mozarellaostjuice över hela mig... hmm 

Sen fick ja lust att skolka hela onsdagen o se film med Alex o Gabriel...men sen kom ja på att då får ja ju inte gå ngnstans o sen kmr josse döda mig för att vi har massa arbete att göra =P

Så...nu ska ja sova för jag fick nyss för mig att ja glömt min data på tåget o fick panik...sen märker ja ju efter ngra sekunder att ja har den i knät och sitter o läser Josses inlägg, haha, snacka om att vara heeeelt slutkörd. Ska bli skönt att sova!

Gudnatten
ELIDA

Kommentarer
Postat av: Gabriel

HAHA bästa dagen

2009-12-09 @ 15:20:21
Postat av: elida

totally !

2009-12-10 @ 13:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0