Klantig Mc.Klant

alltså nu har min klantighet nästan gått över gränsen :P
igår så va de helt insane! först gick jag in i en glasvägg (!) i sollentuna c, sen när jag gjorde knäck med salem så spilde jag massa sirap över hela diskbänken och dessutom på golvet, och som om inte det var nog, så trampade jag i det oxå. haha, jaja de gäller att kunna skratta åt sina missöden! (vilket vi gjorde, haha)

på tal om annat, IMORGON ÄR DET JULAFTON! DET ÄR INSAAAAAAANE! :D
shit va mycke jag har och göra! måste göra en till omgång knäck (för den som jag och salem gjorde igår blev inte tillräkligt stel, och inte tillräkligt mycke), baka pepparkakor, handla de sista julklapparna, slå in alla julklappar och sen fira jul med några av mina bästa vänner (buppis, jullieboy och aladåb-ivar) :D
men först ska jag relaxa i några minuter och lyssna på julmusik och dricka ett stort glas julmust :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0