kvällens alternativ

NU E DE SLUT PÅ VECKAN, DE ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYYYYYYYS! (8)
idag är det fredag och idol står på schemat! det finns bara ett problem..
INGEN VILL VARA MED MIG! hehe, elr jo klart alla vill, men ingen kan :(
(dessutom åker mamma bort över natten, wiiiiiiiiie!) =D
så jag har två alternativ:
1. stanna hemma ensam, se på idol, äta lite lussebulle och lite pepparkaka, läsa eclipse, se på tv, ta ett skummbad (?), ansiktsmask, och mjukisbyxor. härligt härligt, men så tråk att vara ensam..
2. ringa till anders, tvinga honom se på idol med mig och sen eventuellt se på en (sci-fi?) film.

haha, ärligt så är jag mer lockad av alt. 1 just nu. men vi får väl se om jag blir sällskapssjuk?

ps. jag och elida har tagit en header bild nu, HUR SNYGG SOM HELLST! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0