mardröm

NÄE! fy va taskit. Det värsta ja vet är hav, sjöar, äckligt mojs under ytan. Jag hatar att paddla!
Senast ja paddlade va när ja va i Hede o ni som följde m vet hur mkt ja skrek o klagade. Sen på natten drömde ja mardrömmar. Om att ja va i vattnet o kunde se allt äckligt deformerat mojs som finns under ytan, på bottnen. UHHHHH den obehagligaste känslan i världen.

Men nej, inatt drömde ja en ännu värre "hej-hav-dröm", ja va mitt i ett äckligt hav o plaskade för mitt liv o ja kunde se allt som va under mig, allt som rörde sig under mig (ofcourse!) och ja. Stora ÄCKLIGA djur, valar o skräp rörde sig under mig o d va djupt o mörkt men ja kunde ändå se dom...o ja va mitt i det! Ingen strand i närheten. Hemskt, ja hatar sånna drömmar. Det är d värsta sättet ja skulle kunna dö på, att drunkna o ligga livlös i d där mojset på bottnen. UUUUUUUUSCH. Ja blir hellre uppäten av en tiger eller nertrampad av en elefant.

D enda ja klarar av att simma i är när ja verkligen inte ser vad som finns under, typ munkholmen =P lr när ja ser ALLT o d e RENT, bara sand. Typ korallvatten fast korallerna e långt bort där ja inte kan se dom, skulle ja simma över ett korallrev skulle ja få panik o hyperventilera o svimma.

ELIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0