mer jul, jag vill ha mer jul.. (8)

hejsan alla söta (och fula med för den delen)
idag har jag haft en over all jättemysig dag! först gröt och julklappar hos mamma, sen matmatmatmat hos styvmammans föräldrar, sen julklappar för hela slanten hos pappa! jag fick en massa saken, bland annat 4 biobesök, tofflor, vantar, 1310kr cash, musikalbiljetter och klockan från jet set som jag önskade mig!!!!!! (och lite annat smått & gott såklart) men alltså klockan, jag smäller av! haha jag tycker den är jättefin :D



så ja, min jul har varit väldans bra (y), nu ska jag nog ut och ha snöbollskrig med evelina på någon åker här utanför (och för en gångs skull känns de helt ok att vara ute på landet såhär, hihih). jag blir ju kvar här hos pappa över natten ;)
imorn ska jag träffa marcus och förmodligen gå på bio med mera, på lördag ska jag hardcore-shoppa med salem och på söndag ska jag nog gå på bio med carro och se avatar (jag har varit lite skeptisk mot den, men typ alla jag vet som har sett den säger att de är bland den bästa filmen de någonsin sett, så de kanske är värt att se den på bio iallafall? ..3D såklart) så för mig väntar en helt underbar helg, och dessutom så är ju jul-stressen över nu, så de blir säkert någon "hej-jag-är-nörd-och-ska-spela-thesims-heeela-dagen-lång"-dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0