omg. jag har blivit en ostboll ..!

hejsiiiiii :D
igår va jag på mellandagsrea och köpte 1 bh, 1 kofta, 1 par skor och 6 toppar. idag köpte jag ett par jeansleggins oxå, oh god i love jeansleggins!! de kostade sjukt mkt samman lagt ... :O typ 1700:- me devare värt! änywho så såg jag avatar idag :D dom som gillar sci-fi kommer att DÖÖÖ för den! jag som inte gillar sci-fi egentligen dog bara lite, men seriously, den va lätt se värd! :)

och nu till nästa punkt (elr som sofia hade skrivit "pungt" haha), o på tal om sofia, TACK , tack så mycke, för utan dig hade marcus varit ännu en noob i nv-klassen i mina ögon *mohaha*, men mina ögon blev öppnade, och nu är mr åsbabe den greataste killen jag någonsin träffat (A) *haha*


jadu, han är bra söt min kille asså ;) (betoning på min kille (A)!)


(..o nej, vi är inte seriösa, haha)
"åsbabe" ♥ "söderdröm", tihih (A)


Kommentarer
Postat av: sofia

Ingen orsak pussie! ;)

2009-12-28 @ 12:01:49
URL: http://sofiialinden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0