people! amimals? no? yes! what? i have no idea. me suck at rubriker.

igår och idag har jag verkligen haft fullt upp! I LOVE IT!
igår var jag då som sagt hos salem, och vi såg på film och luciatåg tills vi däckade runt klockan 8 med love actually som spelades gång på gång på gansk hög volym. vi sov i 4 timmar, sen va de bara upp, städa undan lite, äta frukost (lussebulle och glass) osv. sen drog jag till sollentuna och mötte evelina. vi gick runt lite i affärer på soollentuna c och tog en snabb fika. efter det skulle jag träffa marcus, och min mobil började knasa sig som bara attans så jag va skiiiitsur, men sen när han hoppade på bussen gick de lixom inte att vara de längre, så de gjorde inte så jättemycket. men jag behöver verkligen en ny alltså!!! vi åkte in till stockholm och gjorde de vi brukar göra där; virra runt och gå lite kors och tvärs utan att veta någonting, men lyckas ändå ha jättetrevligt, haha :P

jaja, nog om det. nu ska jag sleeeeeeeepa! =D

Kommentarer
Postat av: sofia

hej, godnatt, fin blogg... OMG jag suger på att kommentera men kände för att göra det ändå. Aja skit samma, ses i morgon bloggers! <3 <3

2009-12-13 @ 23:22:33
URL: http://sofiialinden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0