så... vad gör man nu?

nu när det är jullov, har man ju inga läxor och så. det är ju skitskönt och jättebra, men holyshit va konstigt det känns. jag har haft någonting skolrelaterat som jag måste göra istortsätt hela tiden under flera månader nu, så de känns jättejättekonstigt att kunna ta de lungt utan skuldkänslor, tillexempel igår satt jag och såg på TV, och när programmet jag såg på tog slut så tänkte jag direkt "ohnej, nu måste jag sätta igång med... eh... vafan? jag har ju inget annat att göra?!", hehe så fail. och även om man har massor med planer så går tiden för långsamt, och de finns ändå en massa dötid!

imorn ska jag iallafall inhandla de första julklapparna och baka pepparkakor, sen på måndag hade jag tänkt göra julgodis, typ knäck och fudge oså och gå till en sjukgymnast :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0