söndagen

Asså måste skriva om min kväll! Jag är TRÖTT men måste ändå skriva =)

OK, ja va i södertälje o seen påväg hem så ville vi åka till MAX, o nu när ja började skriva om min kväll kom ja på att INGET går att förklara :D fail.

Aja, iaf...EN grej ja kan förklara e att ja ville få en sockerkick som ja fick en gång för typ 4 år sedan. Jag drack kaffe på max o tog sedan 15 sånna hära små "påsar" socker i. O ja doog av garv heela kvällen o sen slocknade ja på en sekund...typ HAHAHAHAHAAHHA *zZzZZzZz* fattar ni?
Aa, iaf, d försökte ja uppleva idag igen eftersom ingen energidryck, kaffe lr socker kan få mig hyper lr pigg som d gör på andra.
Så ja försökte "dra ett säkert kort" (HAHAHA btw, ja o josse har en idé, att vi ska ta kort på olika bildspråk o tolka dom bokstavligt...typ "kasta pärlor åt grisen" så tar vi en bild när josse kastar pärlor på en gris...aja, rolig idé) och göra likadant men ICKE sa nicke. Ja tog 17 påsar socker i men ja märkte ingen skillnad förutom att ja mådde illa av hur sött d va. Men d va kul iaf för ja har sååå roliga vänner så ja behöver ingen sockerkick!!!

btw...ja älskar hallon! Ja åt MAXs hallonpaj m glass för 19 kr o den va såå god. ÄT DEN! Iaf...då kom ja o tänka på en låt ja hörde för hundra år sedan som går såhär:

"...Du är min hallonpaj, o alla blir så glada o dansar runt i ring..."

Ja lovar, om ngn är min hallonpaj då äre en bra sak för ja ÄÄÄLSKAR HALLON!

Nog om hallon...nu ska ja sova! Upp imorn, till skolan, sen IKEA...iih.

ELIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0