the best day of my (imaginary) life



idag så svängde shia labeouf över en liten stund. han hade egentligen inte tänkt komma hit, till det soliga seychellerna, där jag bor, men för min skull vände han på sitt privata jetplan bara för att hälsa på mig. så vi gjorde en massa roliga saker (som är för dirty för att nämna på bloggen) och sen satt jag i hans knä och spelade gitarr, proffs som jag är, och sjöng med min vackra stämma (som ni ser på bilden). efter det friade han till mig, och jag sa ja. eftersom jag inte går i skolan (och därmed inte har några läxor) så kan jag lika gärna flytta till L.A. nu sitter vi på hans privata jet på väg till hans hollywood hem, där jag ska flytta in.


.. i wish, haha! tillbaka till verkligheten. nu ska jag förbereda 2 muntliga redovisningar tills imorn och plugga inför matteprov på fredag.
CIAO! /kram josse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0