the heels of my dreams !

Hello there =)

Har kommit hem från Kista nu.
Vi hittade en lila jättefin klänning till malin, och ja kmr kaanske köpa samma modell fast i rosa, den va såå fin.
Men hennes storlek fanns inte så hon ska köpa den senare.
Sen när ja skulle visa henne mina drömmars skor för 750 kr på scorett så såg ja att dom va på rea, 499 KR !
I was like....GOD LOOOOOOVES MEEEEE! Så ja ringde mamma på en gång o bad henne sätta in 500 på mitt kort för själv har ja 40 öre =P Men ska få mer pengar så ja iaf kan köpa lite julklappar ;)
Iaf...så ja köpte skorna! wohoo,
Juste, vi träffade Nancy o Victoria på HM o kollade klänningar tillsammans =)
Och sen kollade ja lite parfymer oxå =)

Seen, kom ja hem o visade mamma o pappa mina skor o mamma ville låna dom direkt haha, o sen pappa hade lagat huuur gooood kyckling som heeelst. Jag bah, kan du ens laga kyckling? haha, mm jättegott.

D blir ingen film ikväll för Alex är en dissare :) så ja Gabriel o Heidi ska dra till Arlanda nu snart. Det blir oxå kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0