tidsbegrepp?

Har tappat heelt tidsbegreppet. Trodde d va söndag idag o fredag idag o tisdag igår o lördag imorn....d står inte rätt till i mitt huvud....=P

Tänkte berätta hela min dag nu =P
Vaknade vid 9 för att pappa väckte mig 4 ggr för att ja skulle passa Alice....=( o sen va ja tvungen att göra frukost till henne o hon ville ha GRÖT?! eeeeeeuw, d e d äckligaste som finns, gröt falukorv o potatismos o disktrasor...o spya såklart, får mig att vilja spy direkt. Så ja gjorde hennes gröt m kväljningar o ja grät efter hjälp o dennis räddade mig haha, men d stoppade inte kväljningarna lr tårarna. hjälp så känslig ja e mot äckliga saker =P

Sen drog ja till Sollentuna o skulle till kista m Malin, men vi hittade typ inget där så vi åkte vidare in till stan o där köpte vi våra nyårsklänningar o sen drog vi hem till Märsta. Sen övade hon en massa säkert o ja gjorde inte alls så mkt. Mest hängde =) Sen drog ja Alex o Gabriel (jag har btw lärt mig att säga olika namn på skånska, sjukt kul) iaf, vi drog hem till Gabriel o tittade på the passion för Alex hade aldrig sett den, själv vare typ 10e gången lr ngt sånt =P Sen satt vi o pratade till typ 3 då Gabriel skjutsade hem oss.

Ja, d va min dag...d hände fler roliga grejer men ja orkar seriöst inte skriva =)

OH MY GOAT, d e julafton imorn...=o, vart e julen o julkänslan man hade hela december när man va yngre? ¨Hittar den inte ngnstans, vill sjunga den där låten som lilla flickan sjunger på Grinchen, "Where are you Christmas, why cant I find you..."

Iaf...

En applåd till Josse som orkar skriva under jullovet!

ELIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0