26 NOVEMBER

Hola amigos.
Jag antar att d e typ thanksgiving med tanke på statusuppdateringarna på facebook.
Det visste jag inte förrän typ nu när ja kom hem, men jag har gått ändå hela dagen o tänkt på massa saker jag e såå tacksam över :)

Idag har vi än en gång fått ta användning av mitt fotografiska minne. Så bra att ha ett sånt! Josses FN-grupp tappade bort ett superviktigt papper de arbetat och antecknat på under hela dagen och sen försvinner den. Och den är spårlöst försvunnen! Då rycker mitt fotografiska minne in and guess what...dom hittar pappret!
Jag bah, meh du satt på fönsterbänken i grupprummet och vifftade med pappret och sa "Jag hatar rutigt papper.", det var efter lunchen så den måste vara kvar där på fönsterbänken. Och ja, mycket riktigt :P

Ja, vi hittade SALEM på sollentuna station, o ryckte m henne till skolan...muhah.
Jag kunde inte va m på öppet hus och invigningen i skolan idag för pappa fyller 42 så vi ska fira lite.


Kommentarer
Postat av: Fredi

YO hälsa grattis från mig!!!!

2009-11-26 @ 23:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0