9 november 2009

HA HO HI HA =)

Idag så har d varit en mkt skön dag! Jag slapp ta m datan o väskan idag så d va skönt, o sen så va ja inte m på gympan eftersom ja blivit så förkyld i veckan. Så jag hann m mkt plugg medans de andra va på idrotten.
Nu äre bara samhällsprovet på torsdag ja behöver plugga till. =)

Dagens citat måste ju vara "Vilket djur kmr fårosten ifrån?", Även fast d va på skoj så va d sjukt roligt.
Vi satt och åt, och Josefine hade fetaost i sin sallad. Då åt ja lite av hennes ost utan att äta ngt till...så d blev lite mkt ostsmak o sen utbrast ja: "Åh...ost :S" och då sa josse: "Åh...FÅR"
Jag bah...fåår?! Så ja va tvungen att fråga Gabriel vilket djur fetaosten kom från. Fick svaret Get, Får och ibland ko.
HJÄLP. PICTURES!
Såg fåret o geten framför mig...blev så äcklad.

Seen, påväg hem på tåget sitter vi o snackar o sen plötsligt tar gubben brevid upp en banan! O bananlukten kmr o ja hör hans första tugga o bah "JOSSE, kan vi flytta oss?"
Haha så vi flyttade oss sen berättade ja att ja inte klarar av att se lr höra ngn annan äta banan :S :P

HAHAHA ett till dagens citat! 2 gamla tanter på bussen:
"Agda, har du tagit sprutan?" (Vet inte om hon hette Agda men d blir roligare så :P)
haha åh...d va så roligt.

Nu sitter ja o drömmer mig bort till USA. Ja brukar tänka att ja hade haft såååå mkt pengar, över 10 000 nu, om ja inte åkt till usa i somras...MEN ÅÅÅÅH VA D VA VÄRT D ASSÅ!
ångrar inte en sekund.

här får ni en bild när vi åt frukost i den underbara värmen m vit sandstrand och hav bakom.

ELIDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0