AJA BAJA..

.. ELIDA! haha, du har varit sämst på att uppdatera nu i helgen =P

jaja, idag så har jag varit och firat min pappa på farsdag. det blev en fika och lite snack.
sen åkte jag iaf hem, slängde på mig djurgårdenhalsduken och höll tummarna, haha ;)
asså ni anar inte hur glad jag blev när julle skickade sms till mig om att vi vann med 3 - 0 och fick stanna kvar i allsvenkan. jag typ skrek till på tåget! *piuuuh* säger jag bara, nära ögat alltså.
vi kommer igen nästa år! =D
iallafall så åkte jag in till stockholm stad och åt pommes med marcus :) , sen så köpte vi cafecooler och gick runt typ : )

mjaja, här kommer ett till av mina SUPERROLIGA youtube-klipp =D


hahaha, storken är ju klockren! "sweety, u and me are ganna make the baby ;)"
jag älskar verkligen family guy, det är humor på hög nivå! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0