fösta advent

ohh, asså ni som känner mig bra, vet att jag anser att det är "fusk" att börja med julmust, glöss, lussebullar, pepparkakor, julpynt osv osv innan första advent. alla ni andra har säkert redan druckit nått glas julmust och ätit några pepparkakor redan. men inte jag. inte förns nu.
det gör den här dagen så mycket med speciell och den blir 100% julmysig.
det är underbart det här, och jag älskar verkligen julen! mysfaktorn är som högst under advent tycker jag. det är då man tar sig tid att baka lite pepparkakor och tänder ett, två, tre eller fyra ljus och sitter och myser med julmusik på hög volym. asså WAAH, nu när jag skriver det kan jag faktiskt nästan inte komma på någonting bättre än det här. julen är fan inte lång ifrån sommaren på min lista!


jag och nicole bakar pepparkakor, 2007 :)


jag och salem hoppsar till skolans julavslutning klädda i tomtemössor, oxå 2007 <3


I ♥ U

och som avslut på inlägget lägger jag in en spotify-länk på de jullåtar vi lyssnade på när jag va liten. vi hade dem på ett kasettband.. det här är jul-nostalgi på hög nivå för mig! :)
jullåtar, agnetha och linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0