fredagen

NU känner jag verkligen för att göra ngt spontant, ngt riktigt kul. Typ som att åka till arlanda o låtsas att jag ska åka ngnstans lr dygna e oxå skitkul. Lr typ åka till en random plats, typ en skog!
...lr ne...ja gillar inte skogen. Men är man ngra o d e mörkt ute kan d bli riktigt roligt hahah. JA VILL JA VILL !

Iaf, idag har ja stått för ca 100 pers o snackat om Israel. D gick hur bra som helst tror ja :P Sen ja va hungrig och Carl hade sagt att man absolut inte fick äta eller dricka där inne i konferenssalen vi var i. Strängt förbjudet.
Och ja hittar då en KEXCHOKLAD i min ficka, hur ofta händer det lixom? Så ja va tvungen att sätta mig under ett bord för att inte synas och sen åt ja min kexchoklad där...under bordet :P Bilder från "FN-mötet" kmr imorn.

Nu kmr ngn lärare se d här *busted* men d e struntsamma. Försöker sluta säga skit...df blir d struntsamma :P ännu fulare hahah men skit e så fult helt ärligt. Tkr d e så konstigt när folk säger "SKITKUL" asså...skit e ju inte kul...eller "SKITGOTT, SKITBRA" Jag menar....vad e bra eller gott m skit lixom...:P Sen när man blir arg o bah: "SKIT"...asså haha d e så lame.

Kvällen har varit kul, så mkt folk..vilket oxå e kul men känner egentligen för att umgås m lite mindre folk just för att få hej jag umgås-känslan. Ikväll sprang ja mest runt till allt o alla...
ÅH sara o ida sjöng Latikas Theme o d va sååå fint, ja va så exalterad så ja GLÖMDE (:o !) att spela in fdglj eioj efn. gaah.

hah, eftersom jag är den enda just nu som gillar att göra spontana grejer så blir d väl att ja själv kmr dygna o titta på massa bra filmer som josse skickat till mig (tack, än en gång). Synd bara att ja inte har slumdog millionaire och en burk oliver. :(

Så...later :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0