gymnasiemässan..

hej bloggen. just nu sitter jag på tåget mot älvsjö, och än så länge är jag bara i norrviken. jag ska ju till gymnasiemässan, och shit vi stressigt det blev nu på morgonen! jag drog ju och solade, eftersom jag trodde jag hade gott om tid, men tydligen inte. 15 i hoppade jag hm i duschen, tvättade håret och allt, och 5 över va jag påväg mot stationen. effektivitet i ett nötskal typ? jag hann inte äta heller, så jag sprang in på pressbyrån och köpte froosh smoothie med hallon och blåbär. inte lika gott som det låter, men det får väl duga :) jag är så grymt oförbered , så vi får väl se hur det här går. önska mig lycka till, jag kommer behöva det ;-) PUSSPUSS / josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0