it ends tonight

ja, höstlovet e slut om nåra timmar :P
Men d känns skönt på ett sätt :) ja kan sluta höstlovet 09 o tänka tebax o vara nöjd.
Jag har hittills hunnit med massor känns d som :) ja har:

dygnat - heter man elida så blir man inte trött förrän solen går upp nästa dag :P
åkt fel håll i en rondell - Gabriel, världens bästa bilförare, körde fel håll i en rondell i uppsala, hur random som helst...med mening såklart :P
skrattat kinderna av mig - har snackat om nakna svennar på MAX, haft hur kul som helst m tomas i baksätet, o maaassa mer skratt, hjälp.
ätit cafécooler o brownie på 7 eleven - efter massa letande i stan efter en 7eleven som sålde cafécooler så hittade vi äntligen EN som sålde, hallelujah moment :) haha ja tror vi letade i minst 7 olika 7elevens runt om i stan.
varit hes - ja ja tappade ju min röst så ja hade min snygghesa period...
bakat torr kladdkaka - ja d va ju inte ja som bakade men va hos Ivar en dag med han julle josse o salem o då blev d en torr kladdkaka :P
failat med att sätta i bilsäten i bilen - d gick inte så bra att sätta in bilsätena i bilen för alex o sebbe, haha videon la ja upp innan :P
skjutsat Gabriel i kundvagn - ja vi va många som hjälptes åt att köra gabriel ända från Ica Sätuna till Bollbacken :o upp för Sätunabacken. d va en rolig upplevelse haha !
haft varbergbesök - killarna från varberg va här :)
haft filmkvällar - vad är ett lov utan filmkvällar? :o
åkt till södertälje - vad är en söndag utan en tripp till Södertälje?

ja asså listan e lååååååååååång. som sagt jag är nöjd, mer än nöjd.
För ja har ett sånt underbart liv. Sånt underbart liv asså :)

Här e en bild på min efterlängtade blandning, CAFÉCOOLER OCH BROWNIE FRÅN 7ELEVEN!


"Oh, Thank Heaven."



Kommentarer
Postat av: Gabriel

Abow :O det blev mkt roliga minnen iaf! =D vad glad jag blir =D det var fett kul lov iaf! :D

2009-11-02 @ 07:00:55
Postat av: Fredi

Håller med dig gabbe. Detta lovet kommer jag aldrig glömma bort... hoppas jag..

2009-11-02 @ 08:45:12
Postat av: elida

ja d blev en hel del minnen iaf =D

2009-11-02 @ 13:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0