jag känner mig störd

HAHA, ja e inte som vissa som faktiskt är störda varje dag utan idag känner ja mig faktiskt störd !
Jag sitter här o skriker på datan som inte funkar o mumlar irriterat för att ja inte hittar mitt minneskort till kameran samtidigt som ja dansar o sjunger till låten "Jag är en gummibjörn".
Jag kan den utantill och måste konstatera att d e den bästa låten ever !

O seen, ja måste berätta om mitt lilla ryck ja fick igår. Ja får alltid ryck...
Ja kom hem typ 23 igår efter en underbar kväll o ja fryser!
Men min bror Dennis vägrar öppna dörren som e låst o ja knackar o skriker o han står där bakom dörrfönstret o driver o skrattar.......O du vet då blir ja seriöst AAAAAARG på riktigt.
Så ja e tyst jättelänge tills han tillslut öppnar, o ja leker lugn o säger ingenting och sen skäller ja på han.

Oj nej vänta, gummibjörnlåten tog slut, måste sätta på den igen....

Aa iaf, så ja står där i hallen o skäller o inser att ja har en cafécooler i handen. (AHAA)
Så den ska ja såklart kasta på honom, o då hälls allt över heeela mig och alla vita garderober o golvet i hallen.
O dennis kan ju inte hålla sig för skratt o ja får bara ännu mer ryck o mumlar saker för mig själv o torkar upp golvet medans Dennis ser på o asgarvar.
DÅ (AHAA) kom ja på att ja har en våt trasa i handen och den skulle ja snärta han med haha så ja tog all kraft ja hade o snärtade hans arm haha.

Där fick han asså....sen skrattade vi.

Abow ja måste sätta på repeat för ja orkar inte ta om låten hela tiden :) den e bäst asså. Sätter in den här oxå så kan ni oxå lyssna på denna underbara låt ! =D Den börjar efter en liiiiten stund.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0