kissblöja m jäst

Det här är inget random påstående som folk brukar dra...typ "du ser ut som en kalkon m en gaffel på huvet"
NEJ, d här är sanning! Fakta!

Okej här kommer d....Rotebro luktar gammal kissblöja m jäst i.
Skulle gymma idag ju, o påväg dit m Josse o Nadja så kommer en våg av denna stank i min näsa o d kmr tårar ur mina ögon för ja höll på o spy. Så ja gick i 5 min utan att andas ordentligt o m kväljningar hit o dit. SÅ ÄCKLIGT.
O påväg hem vare inte lika farligt längre så ja går o andas vanligt sen vänder ja mig om för att vänta på josse o då kommer en våg av denna stank igen o ja höll på o spy för typ 10de gången...e så känslig.
Gammal kissblöja m jäst i är precis va d stinker!

Haha o sen ja frågar josse på stationen..."Josse, va är motsatsen till doft.? De flesta språken har olika ord till ngt som luktar gott o ngt som luktar äckligt...d heter väl inte åh vilken stink?"
Josse svarar "Stank..."
Jag knäpper m fingrarna o bah HAHA ! där satt den :P

Sen tidigare kom vi in på Stinky från mumindalen, bästa Stinky...så ond :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0