klagomål, hehe (6)

PLUGGPLUGGPLUGGPLUGGPLUGGPLUGGPLUGGPLUGGPLUGG. de är allt nu för tiden. gosh vad jag är trött på läxor, hemtentamer, föreläsningar, muntliga presentationer, uppsattser, prov, inlämningar osv. att behöva ta med sitt skolarbete hem är seriöst det värsta som finns. mitt sociala liv är typ 100% dött och har varit det hela veckan. ska bli så jävla skönt att bara släppa allt imorn, och göra nått kul. känns som de va tre månad sen jag kom utanför dörren. men sen på lördagen på dagen är det plugg som gäller, och på söndag är det ju första advent och så ska de bakas och julpynts om aldrig förr! =D
så då hinns inget plugg med. på måndag och tisdag blir de stenhårt plugg inte franska prov på onsdag.. GAAAH! jag kommer dö. imorn händer saker, men efter det så blir de seriöst dötrist igen. depressing xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0