klant :@

asså omg. omgomgomg. OHMYGOSH! hur? HURRRRR?!
HUUUUUR KAN MAN VARA SÅ JÄVLA KLANTIG, KORKAD, GLÖMSK OCH HELT OCH HÅLLET BORTA I HUVET SOM JAG ÄR!?
nu ska jag berätta för er. elr iaf dom som orkar läsa..
EFTERSOM JAG TAPPADE BORT MITT MATKORT SÅ FICK JAG EN RIKSKUPONG SÅ JAG KUNDE ÄTA LUNCH IDAG. MEN SÅ FICK JAG TA SOFIAS KORT ISTÄLLET (tack darling :)) SÅ TÄNKE JAG "great, då kan jag fika för rikskupongen efter skolan :D". NÄR JAG SATT OCH ÅT SÅ SKULLE JAG TA UPP RIKSKUPONGEN, MEN DEN VA LOST IN TRANSLATION. BORTA, GONE!!! MEN VISST, DE GÖR INGENTING TÄNKTE JAG, JAG FICK JU LUNCH IALLAFALL. SEN NU SITTER JAG HEMMA, OCH PRECIS NÄR JAG SKA BÖRA PLUGGA SÅ KOMMER JAG PÅ DET. BOKEN ÄR KVAR I SKÅPET. APESHIT, NU MÅSTE JAG TILLBAKA TILL SKOLAN! >.<
ASSÅ ÄR DET NÅGONTING JAG BLIR STAFFAD FÖR ELR NÅTT?! JAG HAR BLIVIT SÅ JÄVLA KLANTIG PÅ SENASTE TIDEN, SÅ JAG TROR INTE ATT DET ÄR SANT. DAMPDAMPDAMPDAMP. (dessutom spilde jag ut en halv flaska nagellack i min dator väska. de är härligt vilken tur jag har blivit tilldelad då).

så, nu har jag skrivit av mig lite. ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: sofia

hahahahahahahhahaaa XD jag var klantigast i förra skolan, tur att man bara ligger på andra plats nu! :)

2009-11-30 @ 17:30:29
URL: http://sofiialinden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0