pusspusspussy

hihihohoh, jag har världens bästa ide!
jag ska lägga upp en bild special. "stuff i can do with my face" typ =D
fyfan va intressant för er att se! visst? ;D
jag tror de blir asballt iallafall ;)
för tillfället har jag ju ingen grejs som jag kan ladda över bilder från mobilen till datan, men jag kanske möjligen skulle kunna låna det av min sötsöt syster eller sötsöt elidan? hehe..(A)
vi får se hur de blir. MEN FAN VA BRA ALLTSÅ!
nej men nu måste jag faktiskt börja plugga.
fy va dålig jag är på det. de är helt SJUKT hur länge jag kan göra ingenting.
eller typ allt förutom att plugga.



btw, gåva till alla er som har spotify;
http://open.spotify.com/track/1nvSfYTfPKKZpuVRmCSkjf
den e cool :) varsågoda =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0