pynt

Nu har oxå jag julpyntat i mitt rum. Hittade jullådorna ute i garaget o insåg att d bara fanns rött guld svart och silversaker...ja har ju vitt, grönt o lila i mitt rum lixom. Så d enda ja hittade som passar är en vit ljusstake och en vit pappersstjärna som inte kan sluta snurra sig själv. Önskar att ja hade vitt o svart i mitt rum istället. Fatta va snyggt d hade varit m vit bas, svarta möbler typ o silver o röda o vita detaljer...mmmmm.
Ahja, d e ingen idé att ändra ngt i mitt rum iaf............












Kommentarer
Postat av: Fredi

Det där med Vit bas gillar vi!! (Y) Muse affishern som jonte glömde skulle med vara en snygg julpunt ;) höhö

2009-11-29 @ 21:59:57
Postat av: elida

hahah den skulle förstöra mitt rum ! :P

2009-11-29 @ 22:10:32
Postat av: Fredi

Men AJ!! det gjorde ont :(

2009-11-29 @ 22:43:44
Postat av: elida

HA HA HAAAA

2009-11-30 @ 12:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0