random

hahaha, asså så onödigt. idag typ efter skolan så åkte jag och marcus till arlanda.
fråga mig inte varför, för vi vet inte heller. vi gick typ fram och tillbaka bara.
slutade med att vi köpte en av cafecooler, och tog bussen till märsta centrum.
fråga mig inte varför, för vi vet inte heller. vi hade 3 kronor kvar, så vi köpte tuggummi.
haha, så fail, men de va trevligt iallafall :)
sen så kom jag hem och åt jättegod middag, och nu sitter jag här och inte pluggar >.<
ska dra till salem om typ 15 minuter, och FYFAN va trevligt de ska bli.
har inte sett en lillfingernagel av henne sens i onsdags eller torsdags förra veckan :O
its insaaane. vi ska glo på mitt klassfoto, family guy och dp,
samtidigt som vi ska springa fram och tillbaka i tvättstugan xD

nej men nu pallar jag inte skriva mer. förutom:
L.O.V.E. dom videosarna som elida har lagt upp här i de senaste två inläggen.
skrattar som ett psyk till den nedersta (men inte lika mkt som josefine f, hon va insane) xD
och den precis här under är helt psykad! "meddelande" , hahah låter så kul =D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0