reklamer jag älskar!

ASSÅ HÖRRNI! JAG MÅSTE VISA ER EN GREJ! CAPSLOCK BARA FÖR ATT DE ÄR SÅ KUL!

det här är comhem's nya reklam, och de är typ SKÖNASTE EVER!!!!! <3
HAHAHHAHAHAH, ASSÅ HAMSTERN ÄR OSLAGBAR <3


när jag ändå håller på slänger jag in några fler favorit reklamer..

här är en gammal ipren reklam från 2003 xD


en rättså tråkig och alldeles för lång video, men den här älskade jag när jag var som mest "beroende" av tvshop xD MAGIC BULLET <3


en "wannabe-driv-tvshop" av nigahiga. sä jädrans skön snubbe asså! =D , askul video =D (om ni gillar den så har han massa liknande jätteroliga, bland annat hans video "shamWOOHO" =D


nu blev de massa videos och ett jättelångt inlägg, men satans va roliga alltså.
sen finns de två till reklamen som jag inte hittade på youtube,
1. burger king's nya, "SHAAME ON YOU!" hahaha, askul !
2. gammal center reklam; (liten pojke sitter och gråter) "nejmen pelle, varför gråter du?", "*snyftsnytf*, jag önskat att center fanns i mörk choklad", HAH jätterolig =D

men jaja, de var allt för mig ---->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0