sweet dreams

ååh, asså ni ska bara veta..
inatt så drömde jag om idag.. jag drömde att jag skulle ta ett tidigare tåg än jag brukade för att jag skulle "stöta på" någon på stationen, men så var de någon som helt plötsligt ville träffa mig vid kanonkullen precis när jag skulle gå. så jag kom försent men lyckades ändå träffa den jag ville på stationen. när jag hade pratat klart med personen så hade jag oxå missat tåget. jag orkade inte komma försent så jag gick hem till mormor istället, hon va inte hemma so jag gick på toa, utan att först märka att min grannes bil stog parkerad i badrummet. de blev ju lite akward när jag såg att han och hans pappa sätt där i och stirrade på mig sittandes på toa. men dom va iaf schysta. sen drog jag mig hemmåt, men ungefär halvvägs stötte jag på mormor som precis dukade upp en tacos-picknick. så jag joinade, och skippade alltså hela skoldagen.

jag skulle fan hellre ta drömmen än verkligheten, även om de betydde att jag gick på toa inför mina grannar, haha. nej men fy, jag orkar inte skolan inte alltså. MEN de är bara å bita ihop.
ska bli kul å träffa folk igen iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0