"tanten luktar rabarber"

tjena bloggen
jag har "kommit på" en grej (som jag egentligen har vetat om hela tiden, min inte orkat ta itu med). jag har en fet läxa som skulle in förra fredagen. den är alltså över en vecka försenad, och jag måste göra den imorn. satan i gatan, de här är ingen bra start alltså.
imorn ska jag övertala (elr ja, övertala och övertala.. de lär ju inte vara det svåraste) elida att vi ska ta en massa bilder, för de känns som om de har vart på tok för lite sånnt i bloggen. kanske till och med en video? känns som att bloggen går jättesegt just nu, och jag förstår faktiskt inte hur alla ni som läser den pallar. vi ska bättra oss, tro mig! imorn blir det en rivstart, så då jä*lar!
som ni kanske märker har jag ingenting intressant att säga egentligen, men jag slänger väll in en bild lite snabbt =P



detta är en rättså gammal bild.. den visar ett sms som jag skickade till elida när vi satt på tåget på väg hem en eftermiddag. det står "tanten luktar rabarber xD", och de här är då bara ett litet smakprov av allt taskigt och roligt som jag och elida skriver om folk i våran närhet, mouahah (6)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0