värdelös FN-onsdag

Den här dagen har varit totalt värdelös. :)
Jag hittar ingen information om den saken som det är meningen att jag ska jobba med hela veckan.
Så det slutar med att jag sitter o gör absolut ingenting, jag sover om röda soffan är ledig eller så sitter jag vid datorn.
Men, jag tycker iaf att det är skönt att göra ingenting. Jag är inte som vissa som typ får panik om de gör värdelösa saker. Det är bra ibland att koppla bort allting...bra o bra vet jag inget om men SKÖNT äre :)

Annars då...
JAG ÄR FRISK...typ...men när man varit halssjuk såhär länge så tar d feeettlång tid att återhämta sig. Hjälp.
Sen fyller jag år om hmm 42-43 dgr? yay, jag kmr ihåg förra året :) när ja räknade ner tills jag skulle fylla 16, kan inte tänka mig att jag varit 15 år och jag frågade josse häromdan..."Josse...finns det 93or som fortfarande är 15?" Tydligen så är alla som fyller år från nu och senare..typ i december 15 år?! :o INSANE
iaf...5 veckor kvar mina vänner, sen är 2010 här. Jag tänkte att 2010 skulle bli det sjukt bästa otroliga året ngnsin. Men jag vet inte längre. Vill typ för första gången stanna i 2009 men ändå inte.

Snart börjar Greys Anatomy :) Får se om ja kmr somna ikväll...hmm. Har sovit säkert 2h i skolan och sen sov ja 2½ h när ja kom hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0