varning för deprimerade inlägg..

helt seriöst, läs inte, för det är så onödigt. jag behövde bara skriva av mig lite..

usch vilken vändning alltså. de blev inga pannkakor. känner att jag inte klarade av att äta så de fick bli en ynka kaka till middag. min matlust ligger verkligen på noll och de gör mig så jävla sur! jag vill äta men de funkar verkligen inte :S
idag har jag ätit; frukost = liten youghurt, lunch = typ 1/3 dels kebabtallrik, mellis = kokosboll, middag = en liten kaka och en glass.
seriöst, ingen mat alls! folk frågar mig "har du en ätstörning?", "försöker du gå ner i vikt?" NEJNEJNEJ! jag vet inte vad problemet är, för jag vill verkligen vilja äta. jag får även höra förklarningar som "de kanske är för att du är kär" , VA FAN E DE FÖR JÄVLA ANLEDNING!? ursäkta mitt ryck, men helt seriöst, för att jag är kär!? wtf?!
och som om inte matproblemen vore nog har jag oxå börjat få sömnproblem.
shiat asså, vart är man påväg?
som ni kanske märker så får jag värsta humörsvängningarna pga de här oxå. just nu är jag PISSED!

sen så klarar jag inte av att vara deppig heller, så jag skiter i mina problem och är glad istället.
visst, kanske bra för vissa i vissa lägen, men vad fan gör jag nu? jag vill bara skrika rakt ut.

/josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0