*witwiiw*

åh vilken underbart härlig dag!
jag har bakat pepparkakor och städat och fixat, och de är så himla mysigt nu!
de enda (förutom en annan sak) som skulle kunna göra den här dagen bättre är om någon ringde och se att de hade hittat mitt mat- och busskort, men dream on lixom. jag har iallafall fått lite pengar av mamma, så hon kan betala halva mitt månadskort, sen så ska hon prata med pappa oxå, så de kanske löser sig trotts allt :D
änywho, nu ska jag äta lite food, sen ska jag och mami chilla galet och se på "mitt stora feta grekiska bröllop" och fika lussebullar, pepparkakor, glögg och julmust! :D


mysmys i köket. min spotify jullista ofc! :D


bakeing the peppercakes *hoho*


resultatet , som snart ska "avnjutas" (haha, roligt ord) tillsammans meeeed...


.. T.I.N.D.R.A. T.I.N.D.R.A., GLÖGGEN HETER TINDRA. lol xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0