<3

godmorron, gomorron, fåglarna sjunger glatt godmorron godmorron i köööööööör!
hahah, nån har vaknat upp på rätt sida?
verkar som de är den enda sidan som finns på min just nu =D
idag har vi alltså skolfoto, och jag HITTADE KLÄDER! snällaste gulle-buppis lånade ut till mig =D<3
så här sitter jag nu och äter ostmacka med oboy, helt skitsnygg, nyduschad, fönad, nagellackad och påklädd :)
de här blir nog skitbra! .. förutom att det regnar. de vet jag inte hur jag ska ta..?
äsch, men de löser sig! hoppas alla söta läsare som kollar in här dagligen får en awesome dag! ..ni som bara ser in här då & då kan får en halvbra dag, å så för ni börja komma hit oftare tkr jag!

PUSSIIIE! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0