ännu en höstlovsdag

Tisdag, en underbar dag.
Dagen började super, läs mitt glada inlägg innan den här :P
Sen ja åt chips till frukost och sen redigerade ja, samira och sebbe filmen.
Det gick fort för d va ju såklart sebbe som fixade allt, han e så grym.
Jag åt donkenmat och sen skulle ja åka hem med sebbe. Han skjutsade först hem Samira och sen körde vi till Sigtuna för att hämta upp Christoffer som skulle sova hos sebbe o vi hittade inte honom först så vi körde runt lite. Sen när vi äntligen plockat upp han så körde vi och hämtade Olivia och seeeen kom ja hem.
Då satte ja på mig myskläder och satte mig vid datan.
Efter ett tag så kmr Gabriel in bärandes på en kudde o ngt annat :P Då hade han kmit in för att lämna ngra grejer till varbergarna som dom glömt hos honom.
Jätteroligt :D Älskar när folk känner sig hemma hos andra!
Så vi satt o snackade, satt vid datan, friterade potatisklyftor o gabriel kryddade dom goda! sen vi värmde bullar o sen dom smakade ngn libanesisk efterrätt oxå.
Haha, alfredo hade en jätterolig program på sn mobil, voice transformer heter den. Den va såå rolig.
Man spelar in sin röst o sen kan man göra olika effekter som baklänges, snabbare, lågsamt, mörkare, ljusare och några fler.
Den va så sjukt rolig så jag va bara tvungen att köpa den för 50 kr, abow ja fattar inte att ja gjorde d :o :D
FETT VÄRT !

Ja, d va trevligt. Gabriel drog för en stund sen o dom andra har lagt sig. Ja kanske ska oxå sova eftersom ja måste upp o säga HEJDÅ till mina vänner som åker hem till Varberg imorn.

"GUDNATTEN"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0