ännu ett inlägg

HAH medans ja va på "möte" så lät josse Oskar gästblogga här...:P
eh ja haha. Oskar du e störd! :)
Vi spelade in en video vi skulle lägga upp men ja kom på sen att ja inte har ngn aning om hur man gör o orkar inte ta reda på det så Josse får fixa d imorn. 
Nu när ja tittar ut så snöar d (igen!) o hjälp va kallt d är asså ! Skönt m varm jacka idag.

Kortaste skoldagen kändes som den längsta skoldagen. För ingenting händer, vi bara skriver o skriver o "lyssnar" o "lyssnar". Det är då man får sånhär konstig rolig humor, att man skrattar åt saker som verkligen inte är roliga. Lr aa dom e ju roliga...! Varit m om d? :)

Fick lite uppdatering från Ekilla av syrran igår. Rektorn har sagt upp sig och lärarna är stördare än ngnsin! Tror ni jag hade förväntat mig att d hade blivit bättre? :P nooop. Men d e d störda som gör att man orkar gå kvar där. För man har så sjukt kul åt d efteråt!

METG Sollentuna (FTW!) haha ett uttryck ja precis lärt mig...förstår inte ens va d betyder. Folk har försökt förklara vad FTW e. Men nej, ja får väl bara acceptera att man säger så haha.

Pussokram Skumbanan !


Kommentarer
Postat av: josefine

ftw = for the world. lite som typ "förfan" på sv :)

2009-10-13 @ 16:30:28
Postat av: elida

hahaah oftA? folk bah: FOR THE WIN...ja bah vaddå win?

2009-10-13 @ 16:45:42
URL: http://lifeatmetg.blogg.se/
Postat av: josefine

hahah, tabbe. då har jag missuppfattat det all along xD

2009-10-13 @ 17:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0