city lights

hejsan allihopa. idag har jag vart och klippt mig i kista .. de blev ingen större skillnad :-P iallafall så var mamma grymt jobbig när jag kom hem, och jag pallade inte vara hemma. jag pallade inte åka hem till någon annan heller.. kännde mest för att vara ensam. så jag tog första bästa buss hemifrån. nu sitter jag på tåget till stan och ska precis gå av. hade tänkt ta mig till café kladdkakan i gamla stan, och bara sitta där i hundra år för mig själv och ta en latte .. haha, jag vet , det är jättekonstigt, men de blev bara en impuls.. de är faktiskt grymt skönt att göra nått sånt här helt ensam då och då, bara för att lixom. hoppas bara att jag hittar rätt i mörkret :) men de går säkert bra! skriver mig igen om en stund när jag är framme. PUSS tillsvidare /josse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0