CSN KORTET!

Sitter m handuksturban på huvudet o ska snart gå o fixa håret. Kom hem nyss efter att ha städat i haket m Heidi! Det gick jättefort. Vi köpte pepsi o den här nya Marabou Yoghurt o Hallon...MKT GOD ! :D
Sen gick vi hem till Heidi o därifrån tog ja bussen hem. Fy va kallt d va men d va d värt. En promenad med bästa Heidi är ngt ja uppskattar jättemkt. Heddi e bäst.
Haha ja kliade nyss upp ett sår på foten utan att ja visste om det och satt o kliade. Sen känner ja att d rinner från min fot o hela foten e full m blod o min ena hand oxå. Hjälp haha!
JAA ! ja har fått mitt CSN kort :) nu får ja en gratis plusmeny på donken, underbart!
Det är en av de bra sakerna med att bo i Sverige antar jag :) ja älskar mitt land även fast d har psykiska problem helt ärligt. :P
Josse, bra jobb på DAGENS, haha ja skrattade jättemkt! :)

Jag kom på att man saknar ju ngt när man inte har d :) och...ja saknar mina vänner varje sekund ja inte är m dom...hjälp.
Ska sakna vidare o föna o platta håret o kanske se på sos Gute som mi hermana spelade in åt mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0